Arabic Austria Bulgarian Croatian Danish Dutch English Finnish French German Greek Hungarian Italian Norwegian Bokmål Persian Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Switzerland Turkish Ukrainian

Common countries

Arabia Saudită Austria Bulgaria Croația Danemarca Elveția Finlanda Franța Germania Grecia Iran Irlanda Israel Italia Norvegia Polonia Portugalia Regatul Unit Rusia Spania Suedia Turcia Ucraina Ungaria Țările de Jos

More countries

Afganistan Africa de Sud Albania Algeria Andorra Angola Anguilla Antarctica Antigua și Barbuda Antilele Olandeze Argentina Armenia Aruba Australia Azerbaidjan Bahamas Bahrain Bangladesh Barbados Belarus Belgia Belize Benin Bermuda Bhutan Bolivia Bosnia și Herțegovina Botswana Brazilia Brunei Burkina Faso Burundi Cambodgia Camerun Canada Capul Verde Chile China Ciad Cipru Columbia Comore Congo Coreea de Nord Coreea de Sud Costa Rica Cuba Côte d’Ivoire Djibouti Dominica Ecuador Egipt El Salvador Emiratele Arabe Unite Eritreea Estonia Etiopia Fiji Filipine Gabon Gambia Georgia Georgia de Sud și Insulele Sandwich de Sud Ghana Gibraltar Grenada Groenlanda Guadelupa Guam Guatemala Guernsey Guineea Guineea Ecuatorială Guineea-Bissau Guyana Guyana Franceză Haiti Honduras India Indonezia Insula Bouvet Insula Christmas Insula Heard și Insulele McDonald Insula Man Insulele Cayman Insulele Cocos (Keeling) Insulele Cook Insulele Falkland Insulele Feroe Insulele Mariane de Nord Insulele Marshall Insulele Minore Îndepărtate ale Statelor Unite ale Americii Insulele Norfolk Insulele Pitcairn Insulele Solomon Insulele Turks și Caicos Insulele Virgine Britanice Insulele Virgine S.U.A. Insulele Åland Iordania Irak Islanda Jamaica Japonia Jersey Kazahstan Kenya Kiribati Kosovo Kuweit Kârgâzstan Laos Lesotho Letonia Liban Liberia Libia Liechtenstein Lituania Luxemburg Macedonia Madagascar Malaezia Malawi Maldive Mali Malta Maroc Martinica Mauritania Mauritius Mayotte Mexic Micronezia Monaco Mongolia Montserrat Mozambic Muntenegru Myanmar (Birmania) Namibia Nauru Nepal Nicaragua Niger Nigeria Niue Noua Caledonie Noua Zeelandă Oman Pakistan Palau Panama Papua-Noua Guinee Paraguay Peru Polinezia Franceză Puerto Rico Qatar R.A.S. Hong Kong a Chinei R.A.S. Macao a Chinei Republica Cehă Republica Centrafricană Republica Democrată Congo Republica Dominicană Republica Moldova Rwanda Réunion Sahara Occidentală Saint Kitts și Nevis Saint Vincent și Grenadine Saint-Pierre și Miquelon Samoa Samoa Americană San Marino Sao Tome și Principe Senegal Serbia Seychelles Sfânta Elena Sfânta Lucia Sfântul Bartolomeu Sfântul Martin Sierra Leone Singapore Siria Slovacia Slovenia Somalia Sri Lanka Statele Unite ale Americii Statul Cetății Vaticanului Sudan Surinam Svalbard și Jan Mayen Swaziland Tadjikistan Taiwan Tanzania Teritoriile Australe și Antarctice Franceze Teritoriile Palestiniene Teritoriul Britanic din Oceanul Indian Thailanda Timorul de Est Togo Tokelau Tonga Trinidad și Tobago Tunisia Turkmenistan Tuvalu Uganda Uruguay Uzbekistan Vanuatu Venezuela Vietnam Wallis și Futuna Yemen Zambia Zimbabwe
GBP - liră sterlină BGN - leva bulgărească DKK - coroană daneză EUR - euro NOK - coroană norvegiană PLN - zlot polonez RUB - rublă rusească SEK - coroană suedeză HUF - forint maghiar
Email: office@ggmgastro.ro Tel: 021 555 3557

Condiții generale de vânzare ale GGM GASTRO International GmbH

Stand:03-2016


§ 1 Generalităţi


Aceste Condiţii se aplică tuturor tranzacţiilor între GGM GASTRO EST RO S.R.L (Vânzător) şi cumpărători ai produselor ggmgastro prin GGM GASTRO EST RO S.R.L web shop sau direct prin contact cu GGM GASTRO EST RO S.R.L (telefon, email, fax sau întâlniri personale). Alte condiţii între vânzător şi cumpărător, care nu au fost agreate în scris nu constituie parte componentă a contractului.

Pentru a înlătura aceste condiţii, este necesar ca vânzătorul şi cumpărătorul să agreeze aceasta în scris. Ofertele noastre pot fi supuse unor modificări de formă, culoare și / sau greutate. Din când în când, este posibil să nu fie disponibilă o anumită cantitate sau un anumit produs.

Vânzătorul poate să determine în mod independent dacă trebuie completat un contract între vânzător şi cumpărător. Pentru a înlătura aceste condiţii, este necesar ca vânzătorul şi cumpărătorul să agreeze aceasta în scris.

Vânzătorul este obligat să îndeplinească contractul în timp de două săptămâni, dacă termenii contractuali sunt îndepliniţi în întregime. Vânzătorul poate să determine în mod independent dacă trebuie completat un contract între vânzător şi cumpărător. Expedierea de mărfuri către cumpărător, înseamnă că a fost îndeplinit contractul.

O cumpărare este deschisă şapte (7) zile cu condiţia ca ambalajul şi mărfurile nu sunt avariate, şi că ambalajul şi mărfurile sunt în aceeaşi stare ca şi la primire (nefolosite). Cumpărătorul suportă costurile de returnare către depozitul nostru central în Weiner Park 16, 48607 Ochtrup, Germania.

Un produs care a fost comandat de la furnizor în numele clientului, poate fi anulat sau returnat în timpul a şapte (7) zile de garanţie a returului. Cu toate acestea, 30% din preţ (care este echivalent cu costul managementului de inventar etc.) va fi exclus de la restituire.

Cumpărătorul are datoria de a investiga. Examinarea de confidenţialitate înseamnă că, cumpărătorul trebuie să verifice marfa pentru orice daune externe (a se vedea mai multe despre acest lucru în conformitate cu secţiunea § 4) şi că produsele sunt în conformitate cu produsele pe care cumpărătorul le-a comandat. Cumpărătorul este obligat să examineze cu atenție produsul, caz în care obligația de cumpărător este aceea de a compara numărul produsului livrat cu numărul produsului indicat în confirmarea comenzii. În cazul în care numărul produsului nu poate fi examinat, , acest lucru trebuie imediat comunicat GGM GASTRO EST RO S.R.L pentru asistenţă suplimentară. În cazul în care numărul de produse livrate nu corespunde cu numărul de produse indicate în confirmarea comenzii, clientul trebuie să notifice imediat, fără întârziere, GGM GASTRO EST RO S.R.L. În cazul în care cumpărătorul nu îndeplinește condiția examinării menționată mai sus, cumpărătorul poate pierde posibilitatea returnarii produsului sau alte compensații, cum ar fi o compensație pentru defecte și reparații.


Top

§ 2 Preț și plată


Nici unul dintre prețurile indicate în magazinul nostru online nu include taxa statutară pe valoarea adăugată de 19 la sută. Aceasta se adaugă ulterior. Toate prețurile sunt „exclusiv fara TVA”, adică din condițiile de afaceri, inclusiv ambalaj și excluzând toate costurile de transport excepționale, precum și orice cheltuieli de plată la livrare.

Plata de către client poate fi făcută ca plată în avans, în numerar la livrare sau la colectarea mărfii de către client. Comenzile din străinătate sunt procesate numai contra plății în avans. În cazul unor cazuri speciale de livrare clientul trebuie să plătească suplimentar la prețul produsului.

Reţineți că taxe vamale (de exemplu: pentru livrări către ţări non europene) pot apărea, şi că acestea nu sunt incluse în preţul mărfii sau în costurile de livrare. În plus, rețineți că TVA-ul de import poate fi colectat de către autoritățile din țara în cauză.

Costurile de instalare şi montaj nu sunt incluse în preţ.

Atunci când este vorba de o livrare pe insule sau zone foarte îndepărtate, ne rezervăm dreptul, pentru fiecare caz specific, de a recalcula eventuale taxe suplimentare. Până la plata oricărei taxe suplimentare posibile, comanda nu va fi considerată ca fiind plătită integral.

Dacă un client dorește să înlocuiască / instaleze sistemul de 230 volți într-un produs care are sistemul de 400 volți, cumpărătorul suportă costurile de instalare.

Vă rugăm să reţineţi, de asemenea, că pentru bunuri non-standard care sunt exclusiv la comandă pentru client, în cazul în care clientul se retrage din contractul de cumpărare, 30% din suma totală netă este păstrată de GGM GASTRO EST RO S.R.L pentru a compensa cheltuielile.

Preplata: Plata anticipată este făcută prin transfer bancar , PayPal sau card de credit. Atunci când comandați cu plata în avans, veți primi prin e-mail o confirmare a comenzii generată automat, indicând detaliile bancare și numărul comenzii. Vă rugăm să indicați acest număr de ordine, împreună cu prenumele/numele și numărul de ordine ca referință în transferul bancar. Reţineţi că, în funcţie de săptămână și de timpul de transmisie ale fiecărei bănci, o plată poate dura până la 1-5 zile. Comanda dvs. poate fi procesată numai după ce plata a fost primită. Vă rugăm să rețineți că o taxă suplimentară de 50,0 de euro va fi plătită de către cumpărător pentru fiecare zi de întârziere care este cauzată de către cumpărător.

Colectare la livrare: Colectările la livrare sunt plătite în general în numerar curierului sau agentului de expediere (furnizor). Sunteţi obligat să plătiţi un avans de 30% din valoarea totală pentru a începe procesul de comandă şi să plătiţi alte 70% curierului sau expeditorului (asiguraţi-vă că oferiţi suma exactă de plată, deoarece curierii (furnizori) în general nu pot da rest!).

Colectare de către client: Clientul preia bunurile la sediul GGM GASTRO EST RO S.R.L din Showroom VitaBella Residence, Bulevardul Pipera Nr.200A Voluntari 077190, Bucuresti, Romania. Plata trebuie să fie efectuată prin transfer bancar.


Top

§ 3 Livrare


Pentru că trebuie să ne continuăm livrarea angajamentul nostru prevede că cumpărătorul este disponibil pentru livrare în toate privinţele şi îşi îndeplineşte angajamentele la care s-a angajat , precum şi că vânzătorul asigură o livrarea simplă și comodă.
În cazul în care cumpărătorul se angajează să nu îndeplinească reglementările de transport în vigoare sau termenii și condițiile noastre, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă suplimentară.

În plus, avem dreptul de a reține plăta, și de a solicita o compensație suplimentara pentru daunele suportate.

Întreruperile de livrare şi servicii cauzate de forţă majoră şi evenimentele neprevăzute care nu depind de noi, cum ar fi împiedicarea sau executarea imposibilă a livrării, în special, greve, acţiuni guvernamentale, întârziere în furnizarea componentelor / produselor etc. și care astfel împiedică, de asemenea, furnizorii sau subcontractanții noștri să ne livreze nouă, ne va da dreptul la prelungirea perioadei de livrare cu caracter obligatoriu cu până la douăsprezece săptămâni. În cazul în care livrarea întârziată durează mai mult de douăsprezece săptămâni, clientul are dreptul ca să anuleze contractul. Vă rugăm să reţineţi că, în nici un caz, nu ne asumăm responsabilitatea pentru cazul in care personalul expeditorului de mărfuri sau cel al cumpărătorului / transportă marfa la altă locaţie.

Nu ne asumăm nici o responsabilitate sau prejudicii, daune datorate pierderii de venituri, întreruperea de afaceri, daune ale terţelor părţi (şi daune dincolo de controlul nostru), datorate unei livrări întârziate.

Cumpărătorul are datoria de a investiga. Examinarea de confidenţialitate înseamnă că, cumpărătorul trebuie să verifice marfa pentru orice daune externe (a se vedea mai multe despre acest lucru în conformitate cu secţiunea § 4) şi că bunurile sunt în conformitate cu bunurile pe care cumpărătorul le-a comandat. Cumpărătorul este obligat să examineze cu atenție produsul, caz în care obligația de cumpărător este aceea de a compara cantitativ numărul produselor livrate cu numărul produselor indicate în confirmarea comenzii. În cazul în care numărul produselor nu poate fi examinat, acest lucru trebuie imediat comunicat GGM GASTRO EST RO S.R.L pentru asistenţă suplimentară. În cazul în care numărul de produsea livrate nu corespunde cu numărul de produse indicate în confirmarea comenzii clientul trebuie să notifice imediat, fără întârziere, GGM GASTRO EST RO S.R.L. În cazul în care cumpărătorul preia de obicei mărfurile fără ca sondajul menționat anterior să fi fost efectuat, cumpărătorii pot pierde dreptul cu privire la returnarea produselor sau alte compensații, cum ar fi compensația pentru analiza de defectare și reparații.

Cumpărătorul trebuie să verifice piesele lipsă, piesele lipsă trebuie raportate către noi în timpul următoarei zile lucrătoare. Dacă în următoarea zi lucrătoare este o sărbătoare, atunci în prima zi lucrătoare de după sărbătoare.


Top

§ 4 Livrare


Ne asumăm responsabilitatea, împreună cu agentul nostru de expediere, pentru daunele cauzate în timpul transportului. Rețineți că, în cazul în care cumpărătorul deviază de la metoda de livrare, nu suntem responsabili pentru daunele de livrare. Mărfurile deteriorate se raportează direct către operatorul de transport înainte de a semna confirmarea de livrare. În cazul în care cumpărătorul semnează nota de consemnare, sau un alt document prezentat de către expeditor, nici o plângere cu privire la daune de transport ale mărfurilor nu mai poate fi adresată către GGM GASTRO EST RO S.R.L.

Notă: Înainte de a semna nota de consemnare, mărfurile trebuie să fie examinate cu atenție de către cumpărător. Nota de consemnare și ambalajul trebuie păstrate pentru eventuala inspecție. Mărfurile nu trebuie să fie transportate mai departe, până când nu s-a făcut inspecția de către expeditor sau de catre noi. Numele nostru şi numele expeditorului trebuie să fie trecute pe nota de consemnare/factură.

Inspecţia mărfurilor livrate:

Ca şi client al GGM GASTRO EST RO S.R.L, conform condițiilor noastre, aveți obligația de a examina bunurile/produsele livrate. Prin urmare, trebuie să se examineze bunurile/produsele livrate pentru orice daune externe înainte de a se semna nota de consemnare. Dacă alegeţi să nu se examineze produsele/bunurile livrate nu aveți dreptul de a solicita despăgubiri ulterioare de orice formă.

Procedați după cum urmează:

1. Examinaţi cu atenţie ambalajul cu privire la deteriorări/daune, dacă vedeţi orice daune, acestea trebuie să fie constatate în nota de livrare şi cereţi companiei de livrare să ia înapoi bunurile.

2. Produsele trebuie să fie despachetate și inspectate cu grijă cel mai târziu în cea de-a doua zi lucrătoare de la primire și orice daune trebuie adresate imediat și direct vânzătorului.

Paragraful 1. se iau indiferent dacă societatea de livrare dorește să accelereze procedura. Nu ne asumăm nici o responsabilitate sau prejudicii, daune datorate pierderii de venituri, întreruperea de afaceri, daune ale terţelor părţi (şi daune dincolo de controlul nostru), datorate unei livrări întârziate.


Top

§ 5 Asamblare, planificare și instalare


În cadrul activităților noastre obișnuite nu întreprindem asamblarea și instalarea produselor noastre.

Echipamentul cumpărat de la GGM GASTRO EST RO S.R.L trebuie să fie asamblat și/sau conectat de specialiști. Factura specialistului pentru asamblare și/sau lucrări de conectare trebuie să fie păstrată pentru perioada de garanție deoarece acest lucru este decisiv pentru cererea de garanție a clienților.

La începutul asamblării, toate lucrările de construcţie trebuie să fi avansate, astfel încât asamblarea să poată fi efectuată fără impedimente. Clientul trebuie să furnizeze energie electrică, apă, încălzire, iluminare și camere care pot fi încuiate pentru a stoca produsele livrate și instrumentele furnizate pentru a efectua ansamblarea.

Clientul trebuie să-și procure asistenții și echipamentul necesar pentru a ridica și transporta obiectele grele.

În cazul în care deschiderile din clădiri sunt prea mici pentru a livra produsele, orice costuri care rezultă, în special, pentru extinderea deschiderii sau demontarea pieselor și a lucrărilor suplimentare sau timpi de așteptare, va fi plătit suplimentar de către clientul GGM GASTRO EST RO S.R.L.

Zidiri, tencuieli, vopsiri, tâmplărie, lucrări de instalare și conexiune electrică nu sunt incluse în oferte. În cazul în care vânzătorul conectează echipamentul, toate conexiunile necesare de apă, electricitate și gaz la locul de instalare trebuie să se desfășoare până la intrările respective ale echipamentului.


Top

§ 6 Transfer de risc


Riscul mărfurilor trece la cumpărător, imediat după ce el/ea este în posesia bunurilor/produselor.


Top

§ 7 Garanţie


Cumpărătorul beneficiază de o garanție de doisprezece (12)luni, pe piesele de schimb pentru bunurile achiziţionate de la GGM GASTRO EST RO S.R.L. Garanția nu se aplică în cazul mărfurilor care nu sunt cumpărate în mod direct sau indirect de la GGM GASTRO EST RO S.R.L. Un produs este în garanție în cazul în care nu s-a convenit altfel între GGM GASTRO EST RO S.R.L și cumpărător. Bunuri de consum şi bunuri fragile (sticlă, piatră, etc.) sau gaz, tuburi, indiferent dacă acestea sunt vândute împreună cu alte bunuri sau separat, nu beneficiază de nicio garanţie.

Garanţia se aplică în cazul în care produsul este menţinut conform uzului, utilizarea este normală şi nu este supraîncărcat. Uzarea şi deteriorarea uzuală (învechirea) nu sunt acoperite de garanţie. Garanția pe piese de schimb înseamnă că piesele deteriorate vor fi înlocuite cu piese noi. Este la latitudinea GGM GASTRO EST RO S.R.L de a evalua în mod independent dacă o piesă de schimb este deteriorată.GGM GASTRO EST RO S.R.L decide în mod independent cum ar trebui soluţionată eroarea. Garanția se aplică numai defecțiunilor tehnice sau mecanice, nu și pentru a regla și a seta funcțiile, setările, ecranele, etc. ale produsului sau acțiuni similare.

Daunele descoperite (defecte sau lipsuri) se raportează imediat, fără impedimente , către GGM GASTRO EST RO S.R.L (de preferinţă prin formularul nostru online). În caz contrar se va pierde garanția. Este responsabilitatea cumpărătorului de a aduce dovada plângerii respective. O abatere de la această condiție invalidează posibilitatea de a ne face răspunzatori pentru orice daune posibile.

Dacă o piesă de schimb într-un produs cumpărat de la GGM GASTRO EST RO S.R.L necesită instalarea, efectuarea acesteia este permisă doar de către un tehnician certificat. Prin urmare, cumpărătorul trebuie să prezinte factura cu privire la instalare, emisă de către tehnicianul autorizat pentru GGM GASTRO EST RO S.R.L pentru a valida garanția. Suspectarea de fraudă va fi prezentată poliţiei. Dacă este necesar, GGM GASTRO EST RO S.R.L va cere cumpărătorului să depaneze produsul utilizând un tehnician certificat. Cumpărătorul suportă costurile de depanare și toate lucrările de instalare efectuate de către tehnicianul certificat. O depanare sau alte acţiuni efectuate de un tehnician fără măsurile noastre aprobate nu va fi acoperită de GGM GASTRO EST RO S.R.L.

Costurile pentru forța de muncă nu vor fi plătite dacă acestea apar în legătură cu o piesă de schimb care urmează să fie instalată din cauza unei cereri de garanție. Garanția pe piese de schimb nu dă dreptul la despăgubiri pentru pierderi indirecte, cheltuieli sau pagube (de exemplu, venituri, întreruperea de afaceri, prejudiciul unei a treia părți).

Clientul trebuie să verifice personal, împreună cu un profesionist în cazul în care un asemenea profesionist ar trebui angajat pentru instalarea unui produs, că a fost efectuată asamblarea si instalarea unui produs. Instrucțiunile de asamblare incorecte nu ne obligă la compensarea oricăror daune suferite. Cererile de garanție sunt valabile numai pentru cumpărător și nu sunt transmisibile. GGM GASTRO EST RO S.R.L decide dacă mărfurile ar trebui să fie reparate la faţa locului, dacă se preia bunul înapoi pentru reparaţii sau dacă se vor înlocui bunurile. Numai în ultimul caz este posibilă anularea achiziției.

Toate imaginile folosite pentru a fi prezentate în magazinul online sunt doar exemple de fotografii. Ele nu sunt reproduse corect în fiecare caz, servind numai pentru ilustrare. În special, culoarea poate induce în eroare din cauza ecranului pe care îl utilizați. GGM GASTRO EST RO S.R.L​ nu este responsabil pentru daunele care rezultă în compensaţia pentru daune, pierderea de venituri, întreruperea afacerii, daune terţe părţi (şi daune dincolo de controlul nostru), ca rezultat al unei daune de garanţie.

Garanție full service: Garanția full service se aplică mărfurilor cumpărate de către GGM GASTRO EST RO S.R.L cu garanție full-service. Garanția full service este validă pentru un an (1) de zile. Garanția nu se aplică în cazul mărfurilor care nu sunt cumpărate în mod direct sau indirect, de către GGM GASTRO EST RO S.R.L, dacă o marfă nu mai este în garanție, sau dacă s-a convenit altfel între GGM GASTRO EST RO S.R.L și cumpărător. Bunurile de consum şi bunurile fragile (sticlă, piatră, etc.) sau tuburile de gaz, indiferent dacă acestea sunt vândute împreună cu alte bunuri sau separat, nu beneficiază de nici o garanţie.

Garanţia se aplică în cazul în care produsul este menţinut conform uzului, utilizarea este normală şi nu este supraîncărcat. Uzarea şi deteriorarea uzuală (învechirea) nu sunt acoperite de garanţie. Garanția full-service înseamnă că daunele sunt evaluate de GGM GASTRO EST RO S.R.L ca fiind daune acoperite de garanţia reglementată de GGM GASTRO EST RO S.R.L. Este la latitudinea GGM GASTRO EST RO S.R.L de a evalua în mod independent dacă un produs este sau nu „garantat“. GGM GASTRO EST RO S.R.L decide în mod independent cum ar trebui soluţionată o defecțiune. Garanția se aplică numai defecțiunilor tehnice sau mecanice, nu și pentru a regla și a seta funcțiile, setările, ecranele produsului, etc. sau pentru alte acțiuni similare.

Defecțiunile descoperite (defecte sau lipsuri) se raportează imediat, fără impedimente, către GGM GASTRO EST RO S.R.L (de preferinţă prin formularul nostru online). În caz contrar se va pierde garanția. Este responsabilitatea cumpărătorului de a aduce dovada plângerii.

O abatere de la această condiţie invalidează posibilitatea de a ne face răspunzători pentru orice daune posibile.

Dacă un produs cumparat de la GGM GASTRO EST RO S.R.L necesită instalarea, aceasta este permis să se facă doar de către un tehnician certificat. Prin urmare, cumpărătorul trebuie să prezinte factura cu privire la instalare, emisă de către tehnicianul autorizat pentru GGM GASTRO EST RO S.R.L, pentru a valida garanția. Suspectarea de fraudă va fi prezentată poliţiei.

Dacă este necesar, GGM GASTRO EST RO S.R.L va cere cumpărătorului să depaneze produsul utilizând un tehnician certificat. Dacă se dovedește că dauna nu a fost o „daună de garanţie", clientul trebuie să plătească depanarea. Suportăm costul pentru instalarea componentelor defecte numai atunci când dauna este dovedită a fi o „daună de garanție”. GGM GASTRO EST RO S.R.L suportă doar costul pentru muncă și pentru piesa de schimb, orice alt cost cum ar fi costul de transport pentru tehnician, alte mașini sau materiale necesare pentru a efectua reparația va fi plătit de către cumpărător. O depanare sau alte acţiuni efectuate de un tehnician fără măsurile noastre aprobate nu va fi rambursată de GGM GASTRO EST RO S.R.L. Garanția full-service nu dă dreptul la despăgubiri pentru pierderi indirecte, ori cheltuieli sau pagube indirecte (de exemplu, venituri, întreruperea de afaceri, prejudiciul adus unei a treia părți).

Clientul trebuie să verifice personal, împreună cu un profesionist în cazul în care un asemenea profesionist ar trebui angajat pentru instalarea unui produs, că a fost efectuată asamblarea și instalarea unui produs. Instrucțiunile de asamblare incorecte nu ne obligă la compensarea oricăror daune suferite. Cererile de garanție sunt valabile numai pentru cumpărător și nu sunt transmisibile.

GGM GASTRO EST RO S.R.L decide dacă mărfurile ar trebui să fie reparate la faţa locului, dacă se preia bunul înapoi pentru reparaţii sau dacă se vor înlocui bunurile. Numai în ultimul caz este posibilă anularea achiziției.

Toate imaginile folosite pentru a fi prezentate în magazinul online sunt doar exemple de fotografii. Ele nu sunt reproduse corect în fiecare caz, servind numai pentru ilustrare. În special, culoarea poate induce în eroare din cauza ecranului pe care îl utilizați. GGM GASTRO EST RO S.R.L nu este responsabil pentru daunele care rezultă în compensaţie pentru daune, pierderea de venituri, întreruperea afacerii, daune terţelor părţi (şi daune dincolo de controlul nostru), ca rezultat al unei daune de garanţie.


Top

§ 8 Limitarea responsabilităţii juridice


Nu suntem răspunzători pentru obligaţiile contractuale nemateriale şi daune corporale şi de sănătate provocate la încărcarea şi descărcarea produselor noastre şi de utilizarea produselor noastre.


Top

§ 9 Rezervarea titlului de proprietate


Ne rezervam dreptul asupra mărfurilor până la plata integrală a datoriei ce rezultă din toate operațiunile efectuate. Următoarele condiții se aplică pe perioada de rezervare a titlului de proprietate:
Clientul este obligat să se ocupe de bunuri cu atenția cuvenită. În cazul în care sunt necesare lucrări de întreținere și de inspecție, clientul va efectua aceste lucrări în mod periodic și pe propria cheltuială.

Clientul este obligat să ne anunțe imediat cu privire la orice acces al terților la bunuri, cum ar fi în caz de sechestru a mărfurilor, precum și în cazuri de deteriorare sau distrugere a bunurilor.

Clientul ne va informa imediat cu privire la orice modificare a proprietarului sau orice modificări ale biroului companiei.

În cazul în care comportamentul clientului constituie o încălcare a acordului, în special în cazul lipsei plăţii sau încălcării drepturilor stabilite anterior sau într-unul din punctele stipulate în condiţiile noastre generale, avem dreptul de a ne retrage din acord și de a solicita returnarea mărfurilor.

Atunci când mărfurile sunt prelucrate cu elemente care nu ne aparțin, vom dobândi dreptul de proprietate comună a articolului proporțional cu valoarea articolelor livrate de către noi. Același lucru se aplică în cazul în care mărfurile sunt amestecate cu alte elemente ce aparțin unor terțe părți.

Ne rezervăm în mod expres dreptul de proprietate și drepturile de autor asupra estimărilor de costuri, asupra desenelor și a altor documente de ofertă. Clientul nu poate permite părților terțe să acceseze aceste documente. Toate documentele ne vor fi returnate la cererea noastră.


Top

§ 10  înregistrare client, cont client

 

Clientul trebuie să se înregistreze pe GGM gastro și să creeze un cont de client, pentru a putea face achiziții de la magazinul online GGM Gastro. În mod alternativ, un client poate face, de asemenea, o achiziție unică fără a se înregistra.

Imediat după finalizarea procesului de înregistrare, GGM GASTRO EST RO S.R.L trimite clientului un e-mail cu informațiile specificate de client la adresa de e-mail indicată de către client în timpul înregistrării.

Clientul trebuie să se asigure că pot avea acces la contul de e -mail specificat și că primirea mesajelor e-mail de la GGM GASTRO EST RO S.R.L în ceea ce privește procesarea comenzilor nu este exclusă din cauza setărilor de redirecționare, închidere sau a filtrului de spam din contul de e-mail sau din cauză că are contul de e-mail plin. Clientul trebuie să protejeze parola sa de client împotriva utilizării abuzive de către terți și să nu divulge această parolă către terțe părți.


Top

§ 11 Confidenţialitate, securitate& date personale

 

Atunci când ne plasaţi o comandă declaraţi datele dvs. personale, cum ar fi numele, adresa și numărul de telefon. În legătură cu înregistrarea şi comenzile dumneavoastră sunteti de acord cu faptul că vom stoca şi utiliza informaţiile dumneavoastră în afacerea noastră pentru ca sa ne putem îndeplini angajamentul nostru către dumneavoastră. De asemenea vom salva toată comunicarea avută cu dvs. prin intermediul e-mailului, pentru a vă oferi acel serviciu la care vă aşteptaţi de la noi. Nu vom dezvălui informaţiile dumneavoastră personale către terţe părţi. Dacă doriţi buletinul nostru informativ, vă vom trimite informaţii şi oferte de produse prin e-mail. Acest lucru poate fi anulat cu uşurinţă prin intermediul contului de client sau prin contactarea noastră. În conformitate cu Actul de Confidenţialitate, aveţi dreptul să primiţi acele informaţii despre dvs. pe care noi le-am stocat. În cazul în care sunt incorecte, incomplete sau irelevante, puteţi solicita ca informaţiile să fie corectate sau şterse.


Top

§ 12 Cookie-uri

 

Un cookie este un fişier text care este trimis de la un site la un computer, unde este stocat fie în memorie (cookie-uri de sesiune) sau ca fişier text (cookie-uri pe bază de text). Cookie-urile sunt folosite pentru a stoca informațiile de logare și coșul dvs. de cumpărături în timpul navigării online. În cazul în care browser-ul dvs. este setat să nu accepte cookie-uri, nu veţi putea să faceţi comenzi pe site-ul nostru. Puteți schimba cu ușurință acest lucru în setările din browser-ul dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți că nu folosim cookie-uri pentru a stoca informații personale despre dumneavoastră.


Top

§ 13 Dispoziţii finale

 

Acestor condiţii li se aplică legea romana. Nu se aplică prevederile Convenţiei ONU (CISG). Instanța competentă este Judecătoria din Bucuresti.

Dacă una din prevederile acestor termeni devine nulă in totalitate sau în parte, valabilitatea dispozițiilor rămase nu va fi afectată. Prevederea nulă în totalitate sau parțial se înlocuiește cu o dispoziție a cărui rezultat va fi același.


Top

Beneficii

studiu

Livrare fără costuri de expediere

pe teritoriul România

Plată în condiții de siguranță

Standard de securitate PCI DSS și metodă de plată certificată

Disponibilitate 24 de ore

Cumpărați comod online și solicitați consiliere telefonică

Contact

GGM GASTRO EST RO S.R.L VITA BELLA RESIDENCE BULEVARDUL PIPERA 200A VOLUNTARI 077190 BUCURESTI-ILFOV (Mo.-Fr. 9.00 - 18.00) Tel: 021 555 35 57 E-Mail: office@ggmgastro.ro

GGM Gastro International GmbH

Despre noi Comerț fair Videoclipuri produs
Abordarea Contact Termeni și condiții Imprima Politica de confidențialitate Catalog

Serviciu

Nuestros servicios Showroom
Întrebări frecvente Costurile de transport Vizitați-ne la Bancă Garanție Daune Transport

Abonati-va la Newsletter!

Prin abonare nu vei rata nicio oferta.

Datele dvs. personale nu vor fi transmise unor terte parti. Te poti dezabona oricand.

MASURI DE PLATA

Zertifizierung

Atenţie

Oferta noastra nu se adreseaza persoanelor fizice in ceea ce priveste termenii si conditiile conform Art3 Lege 129/2019; Proprietăți tehnice și modificări de preț fără notificare prealabilă.

Copyright 2004-2021 © GGM Gastro International GmbH. | * Toate prețurile plus 19% TVA, incl. Livrare