Pentru a oferi liniște sufletească atunci când cumpărați de la noi, oferim o serie de garanții și un serviciu de returnare direct în cazul deteriorării unui produs etc.
GGM Gastro vă oferă opțiunea de a returna bunurile în termen de 14 zile de la primire.
Vă rugăm să rețineți că GGM Gastro oferă serviciul său de retur în mod voluntar. Un drept legal de revocare de 14 zile se aplică exclusiv consumatorilor și nu cumpărătorilor comerciali.
Vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți la office@ggmgastro.ro pentru a vă schimba bunurile. Veti primi un certificat de retur care trebuie să fie aplicat pe exteriorul mărfii sau pe pachetul returnat, astfel încât returnarea să poată fi procesată. Expedierile returnate fără un formular de retur pot fi supuse unor întârzieri semnificative de procesare.
Pentru mărfurile trimise prin curier, suntem încântați să organizăm transportul de retur pe cheltuiala dvs. Vă rugăm să contactați serviciul clienți pentru detalii despre cost. Din motive de asigurare, trebuie să trimiteți întotdeauna o fotografie a mărfurilor ambalate în siguranță înainte ca ele sa fie transportate de către un curier.
Dacă returnați un articol care a fost livrat de DPD sau UPS, puteți returna bunurile folosind orice serviciu de livrare la alegere.
În mod diferit decât de obicei, primiți o rambursare a prețului de cumpărare la noi după primirea mărfii în următoarele condiții.
Termenii serviciului de retur
- Returnarea trebuie anunțată cel târziu la 14 zile de la primirea mărfii de la ggmgastro. Puteți face acest lucru prin adresa de e-mail office@ggmgastro.ro sau prin serviciul nostru de telefonie pentru clienți.
- Returul trebuie confirmat de către un angajat al serviciului ggmgastro (în scris).
- Bunurile trebuie să fie neutilizate și nedeteriorate. Dacă produsul constă din diferite părți, produsul trebuie să fie complet.
- Mărfurile trebuie ambalate în ambalajul original de expediere, astfel încât să fie sigure pentru transport.
- Marfa este ambalată ca originală (folii de protecție, materiale de protecție, benzi de ancorare etc.).
-Construcțiile speciale, mărfurile B, articolele achiziționate individual la cererea clientului și piesele de schimb sunt excluse din serviciul de returnare.
-Costurile și riscul de transport pentru transportul de retur sunt suportate de client.
Taxa de procesare:
- Taxa de manipulare include costurile pentru primirea, inspecția și depozitarea mărfurilor.
- Dacă returnarea este solicitată până la 7 zile inclusiv de la primirea mărfii și apoi confirmată, ggmgastro nu percepe o taxă de manipulare.
- Începând cu a 8-a zi, 25% din valoarea netă a articolului returnat (dar nu mai mult de 120 EURO) va fi dedusă din suma rambursată pentru procesarea returnării.
Garanția pieselor de schimb:
1 an de garanție a producătorului pentru piesele de schimb de la data facturii. Aparatele alimentate cu gaz și cele care nu sunt prevăzute cu o priză trebuie să fie conectate de o firma autorizata. În timpul punerii în funcțiune inițiala a frigiderelor și congelatoarelor, parametrii trebuie setați de către firma specializata. Nerespectarea va duce la anularea garanției. Factura firmei specializate trebuie păstrată pe durata perioadei de garanție.
Următoarele materiale sunt excluse din cererile de garanție: materiale din sticlă, garnituri, material de etanșare, ceramică, argilă de foc și piese de uzură, cum ar fi elemente termice.
1 an garanție completă sau 2 ani garanție completă:
1 an garanție de la data facturii. Aparatele cu funcționare pe gaz și cele care nu sunt prevăzute cu mufă trebuie conectate de un tehnician. În timpul punerii în funcțiune inițiale a frigiderelor și congelatoarelor, parametrii trebuie stabiliți de un tehnician. Nerespectarea va duce la anularea garanției. Factura tehnicianului trebuie păstrată pe durata perioadei de garanție. Acord de acoperire a costului comerciantului contractat de GGM Gastro International GmbH în perioada de garanție. Următoarele materiale sunt excluse din cererile de garanție: Materiale din sticlă, etanșări, material de etanșare, ceramică, argilă de foc și piese de uzură, cum ar fi elemente termice.
Garanția pieselor de schimb: fără costuri suplimentare, gratuit
1 an garanție completă: suprataxă pentru valoarea netă a mărfurilor + TVA
Garanție completă de 2 ani: suprataxă pentru valoarea netă a bunurilor + TVA
Următoarele țări sunt excluse de la garanția completă: Suedia, Rusia, Polonia, Elveția, Danemarca, Norvegia, Finlanda și țările din afara Europei.
Oferim o gamă largă de metode de expediere.
Neasigurat
Neasigurat - 0,00 LEI - 8-9 zile lucrătoare
Asigurat
Asigurat -50 LEI - 8-9 zile lucrătoare
Costurile pentru livrarea în Europa sunt disponibile la cerere.
Costurile pentru livrarea în afara Europei sunt disponibile la cerere.
Profitați de serviciul nostru tehnic complet.
Vă puteți baza pe rețeaua noastră națională de tehnicieni!
Dacă aveți întrebări, avem o rețea de peste 500 de tehnicieni care pot oferi asistență profesională de specialitate.
Suntem bucuroși să vă asistăm dacă aveți nevoie de o piesă de schimb pentru un produs pe care l-ați achiziționat de la noi. Păstrăm în stoc un număr mare de piese de schimb.
Avem contacte excelente cu producătorii noștri, astfel încât să putem stoca o gama variata de piese de schimb cu termene de livrare rapide.
De asemenea, aveți opțiunea de a scoate garanția pieselor de schimb atunci când cumpărați produsele noastre.
Ne străduim întotdeauna să vă oferim cel mai bun preț. Cu toate acestea, dacă găsiți un produs identic la un preț mai mic, vă rugăm să ne anunțați. Pur și simplu completați acest formular și vă vom contacta cât mai curând posibil cu o nouă ofertă. Sigur vă oferim un preț mai mic. *
* Această ofertă se aplică numai dacă se furnizează dovezi ale prețului mai mic. Exclude vânzările, vânzările restante, stocul B și bunurile second-hand.
Îngrijirea regulată este o cerință de bază pentru o durată lungă de viață a produselor noastre. De aceea, vă rugăm să respectați instrucțiunile de întreținere și îngrijire din instrucțiunile de utilizare.
Aici veți găsi informațiile noastre despre îngrijirea corectă a produsului.
studiu
pe teritoriul România
Standard de securitate PCI DSS și metodă de plată certificată
Cumpărați comod online și solicitați consiliere telefonică
Prin abonare nu vei rata nicio oferta.
Oferta noastra nu se adreseaza persoanelor fizice in ceea ce priveste termenii si conditiile conform Art3 Lege 129/2019; Proprietăți tehnice și modificări de preț fără notificare prealabilă.